Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2013 17:45 - Красотата на пролетта
Автор: tedka06 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 537 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 20.03.2013 17:55


След цели два дни (22 март)  идва един от най-хубавите празници Първа пролет . Още от сега усещам слънчевите лъчи по кожата си . Навън времето е страхотно лек пролетен ветрец гали косите ми просто не мога да опиша с думи колко е прекрасно. Хубаво е човек понякога просто да забрави проблемите си и да се наслади на хубавия пролетен ден . Аз обичам пролетта ,защото е невероятно да гледаш как всичко около теб разцъфва и се готви за нов живот . Това винаги ме е карало да се замислям за това какво ще ме очаква тази година  и как ще се развие живота ми . Дали предстоящата ми работа ще ми хареса или дали ще ме приемат в университет ? А след това отпращам тези си мисли някъде надалеч и отново започвам да си мисля за страхотното време навън . В неделя се случи нещо много красиво, както си седяхме и разговаряхме с моят приятел в парка извъднъж както си печеше слънце , така и преваля сняг .Беше толкова красиво,че тогава ми се прииска да бях художничка, за да мога да нарисувам всичките тези красиви снежинки ,които падаха и се разтапяха на земята . За първи път в живота си видях  такова нещо да пече и да е топло и да прихвърчат снежинки , но както казва Емо Чолаков  "Марта винаги ни изненадва ".


Тагове:   красота,   пролет,   krasota,   prolet,   22 март,   hubavo vreme,   22 mart,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tedka06
Категория: Други
Прочетен: 27439
Постинги: 19
Коментари: 1
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930