Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2012 15:26 - Любовно послание
Автор: tedka06 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2761 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.06.2012 15:30


Ти си това ,което ме прави щастлива ,ти си чуството,което ме кара да мечтая.В онзи миг, в който те срещнах аз почуствах ,че те желая.Исках те и те получих.Ти дойде като дар от бога ,когато имах най-голяма нужда от  човек като теб .Ти си радостта и тъгата в моя живот.Ти ме караш да летя .С теб се чуствам безумно щастлива .Не ми пука ,че нямаш възможност да ме заведеш на скъп ресторант ,знаеш ,че аз не съм от онези момичета,които търсят само пари и слава .Аз искам единствено да продължаваш да бъдеш до мен и да ме обичаш такава каквато съм.Знам аз не съм идеална по характер,вярно егоист съм ,но заради теб съм готова да забравя всички мои задръжки, защото те обичам прекалено много.Не ти показвам често любовта си,защото знаеш,че ми е странно да ти говоря лигави неща, просто съм такава.Ако можеше да видиш как сърцето ми бие всеки път, когато те погледна, когато те прегърна или целуна само тогава ще  разбереш колко силна е любовта ми към теб .Не си идеалния, това го знам, но все пак искам да бъда с теб .Обичам те безкрайно много с теб се чуствам на върха и не си мисли,че те лъжа това е самата истина .Аз не съм просто привидение, аз съм тук от плът и кръв и не ме мисли за идеална и аз си имам своите лоши черти. Искам само да ти кажа ,че се радвам ужасно много ,че имам такъв страхотен човек до себе си.

 

 

                                               P.S. Обичам те !!!






Тагове:   послание,   lubov,   chovek,   Ti,   obicham te,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tedka06
Категория: Други
Прочетен: 27511
Постинги: 19
Коментари: 1
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930